HÅRMODELL

Hej gullisar!

Haft en kort och ganska kul dag i skolan idag, eftersom jag inte har så mycket att göra på hantverket, så fick jag vara Moas hårmodell idag, eller ja lite halvt Cornelias med haha! Sedan åt vi tacos i bamba, och spanade in några snygginar, som knappast kan ha gått på våran skola om man säger så, hehe! Efter det tog jag bussen hem, så ja som jag sa, en kort dag idag! Ikväll hoppas jag verkligen att vi ska hitta på nått kul, för jag orkar verkligen inte bara sitta hemma längre, usch vad jag hatar vintern egentligen! Och vafan ska vi ha mer snö till nu? Blir deprimerad!

Aja, nu ska jag kolla lite bigbrother på datan, puss










Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0