Efter en hel skoldag..

Så blir man ganska trött. Jag känner mig faktiskt riktigt duktig att jag lyckats gå i skolan en hel dag, utan att ha några tankar på att åka hem. Kände dock att jag låg ganska efter i det mesta, men kan man alltid lösa. Idag bestämde jag min ännu en gång för att jag vill byta. Det känns verkligen inte helt rätt som det är just nu. Och vissa gånger undrar jag vafan jag håller på med egentligen.

Imorgon är det torsdag vilket betyder dans-dag, hinner faktiskt inte göra så mycket mer än det, slutar runt halv 4 och är i landvetter 4, eller senast halv 5, och sedan ska man ta bussen till mölnlycke igen klockan 6! På den tiden hinner man komma hem, byta om och slänga i sig lite mat, sedan måste man gå igen. Stressig dag helt enkelt!

Nu ska jag städa lite i mitt rum innan mamma kommer hem, och sedan ska jag försöka skriva min svenska uppsats "barn, familj och samhälle"

puss 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0