Dubbel moral

Jag måste bara börja med att säga att jag tycker det är väldigt störande när någon säger en sak till mig, och en sak till någon annan, som är raka motsatterna till varandra. Dubbel moral vill säga. Varför inte bara stå för det man tycker, istället för att hålla med olika personer hela tiden. Sånt tyder enbart på dålig självkänsla och att man inte vågar stå för vad man egentligen tycker! Nej usch dåligt tycker jag.

Ledsen att jag inte skrev nått igår, men hade det lite stressigt hela dagen faktiskt.
Dansade från 12.30-14.30 och sedan efter det duschade jag och fixade mig, senare kom alice och johanna hit, Vi gick och köpte kycklingsallad till alice, och gick hem till henne. Medans hon åt satt jag och johanna och kollade på gamla fula bilder, inte okej! Vid 10 träffade vi linus marcus och hampus. Och blablablabla, kom iallafall hem vid 2, och hade ingen lust att blogga alls då!

Nu har jag iallafall uppdaterat mig lite, puss!

Min syster va en blekfis i sommras!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0