Där ute finns en värld av långa nätter

Jag har inte gjort nått av det jag sa att jag skulle göra, inte pluggat och inte städat! Iförsig skötte mamma städningen bra själv. Jag däremot låg och sov i soffan, så kan man ju med göra?

Imorgon blir det skola till 4, sedan efter det dans! Ska bli riktigt kul att dansa med gruppen faktiskt. Jag var ju sjukt i måndags och kollade ju bara på alla andra, vilket jag hatar.
Nu har jag ett viktigt val att göra, hule eller plus? .. Det ska vara inlämnat i morgon och jag har ändrat mig minst 100 gånger under kvällen, hur ska detta sluta?







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0