Bara för att jag kan

Ligger just nu på en madrass på golvet i mitt rum, den har vart här sen daniella sov här, eftersom min mamma inte tycker vi ska ligga och tränga i min säng. (Vilket vi bara tycker är mysigt) Men i allafall här ligger jag och har det bra. Dansade inte idag, eftersom jag har ont i halsen, men i morgon blir det nog hård träning med gruppen, vi ska ju faktiskt tävla den 2 april(!!) Är ledig i morgon med, men ska ändå göra några ärenden inne i stan, bland annat snacka med rektorn!

Godnatt goingar!



Lindberg - Mode för killar

Din älsklingsbloggare is baaack och track! :D

2011-03-15 | 15:26:45 | http://youfoundit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0