Äckel hals!

Godmogon!

Sitter här i sängen med en stor kopp te och inbillar mig att min hals ska bli bättre av det, vilket jag inte tror, men man kan ju alltid hoppas. Jag har inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt inte haft tid i helgen alls. I fredags blev det ju lokal fest för mig Daniella Felicia Amanda och Johanna, och allt annat roligt folk vi träfade där inne. Även fast kvällen var lite seg, så var det faktiskt ganska kul vissa stunder. Igår så dansade jag ju från 12.30 till 14.30 och efter det hade jag inte alls tid att skriva. Menmen, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antagligen se till att bli frisk, och ta mig ett alvarligt snack.. hehe!

Hörs senare, puss!

en kort mamma, eh ja!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0