Without ME you're just AWESO

Bättre sent än aldrig, så hej! :)

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på okänd mark, haha nejdå! Jag hade faktiskt kunnat stanna på okänd mark ett bra tag till ska jag säga er! Idag var nog första gången på länge jag inte tyckte det var speciellt skönt att komma hem, vilket är ett bra tecken kanske? ;)

Dagen har iallafall varit hur bra som helst. Jag var ju först i stan med Alice och Johanna, vilket var riktigt roligt och mysigt! Senare vid halv 6 drog jag och Alice in till Liseberg för att träffa några små trevliga pojkar, efter att ha varit där i drygt 2 timmar tog vi bussen tilll landvetter och sedan vidare till Hindås, där vi träffade Eric och Henrik! Kvällen slutade riktigt bra ändå tycker jag, förutom att man fick gå hem i piss vädret! :(

Nu ska jag lägga mig i sängen och tänka på Midsommar (vilket jag förövrigt är riktigt taggad till ;))
Hörs i morgon!




Påväg in till stan!


Go snubbe i stan! ;)


Min söta vän!




Hem från stan var liiite roligare! :D


Mina goingar! ;)





Blev lite av en bild bomb känner jag, men det är väl alltid kul? ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0