Someone like you

Hej!

Efter att ha fått vänta i dryg en timma på bussen hem från stan, så är jag nu äntligen hemma och ligger i min lilla goa säng, dock helt ensam! Haha, hade inte haft något emot lite sälskap efter kvällens film!     Men jag klarar mig nu ändå ska ni se! Filmen var riktigt läskig, dock gick den väl lite överstyr i slutet, men jag tyckte att den var bra iallafall!

Filmen var slut nästan precis när våran buss gick, så den hann vi ju inte med, och eftersom nästa buss gick om en timma, tog vi oss en promenad in till kungsport, mysigt mysigt! Om det bara hade vart liiite varmare så hade allt nästan vart perfekt! Nu ska jag kolla lite på desperate housewives, sedan blir det en go tupplur tills i morgon. Tänker ställa klockan så jag inte sover bort hela morgondagen också! Riktigt synd att det bara ska vara 14 grader ute i morgon dock, vart fan är sommaren kan man ju undra? 

min sötnos

min andra sötnos

jag och johanna!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0