Ordinary day

Hejsan!

Jag ligger fortfarande i sängen.. ovanligt va? Jag som lovade mig själv igår att jag skulle gå upp senast 11, och äta och fixa mig, och sedan hitta på något, så jag slapp detta! Men nej nu ligger jag som vanligt i min lilla säng med datan i knät och kollar på dh! Snacka om att inte ha något liv? Egentligen tycker jag faktiskt att det är ganska mysigt, men det är ju inte direkt något man vill göra varje dag kanske?   Tror jag ska ta mig en riktigt lång och härlig dusch snart, och kanske göra en ansiktsmask och inpackning i håret, låter som en bra idé tycker jag! Men först ska jag kolla klart på mitt desperate housewives avsnitt.. suck!   Hör av mig senare, puss! 

Så här snygg är jag nu..






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0