Midsommar och regn, ovanligt?

Hej på er! :)

Idag är det midsommar och det regnar.. precis som vanligt då vill säga! :( Men just nu skiter jag faktiskt i vädret för jag tänker ha en grym midsommar iallafall tillsammans med mina bästa! Nu sitter jag i min säng och har precis duschat, riktigt gott var det, gjorde hårinpackning och rakade benen extremt noga (tror jag iallafall ;))

Ska alldeles strax börja packa, eftersom jag och Alice åker till Tanumstrand/Grebbestad i morgon, och eftersom vi ska vara borta en vecka, blir det la att ta med sig hela gaderoben känns det som.. Jag vet ju aldrigt vad jag vill ha på mig!  Aja, ni ska få hjälpa mig med min outfit sen med, vet inte om jag ska ha klänning eller byxdress! Kommer upp bilder på det sen! ;)



Efter 9: orna hade åkt till sin bal, hade jag och felicia lite trevligt för oss själva! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0