Kär i kärleken

Sommarlovet har och det känns helt underbart!
 
Hej!
Idag vaknade jag av att mamma sms:ade och frågade om jag ville följa med henne till allum, jag hann knappt ta på mig kläder och fixa mig innan hon stod med bilen på utsidan och tyckte att vi skulle åka! Så när klockan var runt halv 12 åkte vi.. jag som kom hem runt 4 på morgonen kände mig ju lagom pigg!

På allum köpte jag 1 par shorts, 2 linnen, 1 tunika, 1 t-shirt och en jump suit, kommer nog bilder på det lite senare. Just det, jag blev även ägare till en Iphone 4 med på köpet haha!

Efter allum "kollade" jag och Alice fotboll med Marcus Jesper Chrille och Richard, sedan blev det pizza för min och Alice del, och match för de andras!

Nu ska jag nog ta mig en power nap och sedan en snabb sväng in i duschen

mina girls innan deras bal!



Filipha

Snygga tjejer asså !

2011-06-14 | 14:17:29 | http://filiphabellring.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0