Känn ingen sorg för mig i Göteborg

Hej igen! :)

Eller godmorgon kanske jag ska säga? För jag vet att om jag inte skulle ta halv 2 bussen in till stan snart så skulle jag iallafall legat kvar i sängen! Men somsagt, snart ska jag traska till bussen och möta Alice och Johanna, Vi ska ha en mysig dag i våran stad Göteborg! ;)

Min morgon har dock inte vart den bästa, vattnet hade knappt kommit tillbaka när jag vaknade, så jag var tvungen att ta med mig lite kläder och gå hem till mamma och duscha, det kanske inte är det roligaste att göra på morgonen! Speciellt inte när man ska skynda sig! :( Aja, nu hinner jag inte skriva mer, men vi hörs när jag kommer hem lite senare i eftermiddag!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0