Jag springer men ingen bryr sig

Hej!
 Just nu ligger jag i alices säng efter en fullspäckad natt. Det började med att jag Alice och Johanna satt hemma och flamsade i alice kök med lite spännande dricka, haha! Efter ett tag så fick vi sällskap utav Klint, Borging, Leo, Hellström och Christian. Vi fördröjde tiden med spel och skratt och andra tokigheter. Pojkarna drog väl runt kvart över 2, då de ersattes med nytt häng. Denna gången var det Marcus Rikard Ludvig och Christoffer som klev in igenom dörren. Vi behöver inte prata om själva händelserna under kvällen, men kul hade vi iaf! Det slutade med att Ludvig körde hem johanna med go körsång utav mig och Alice i baksätet!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0