I can feel you baby

Hej igen!

Som jag sa innan blir det bio idag med mina små söta töser Johanna och Alice! Natha skulle kanske egentligen med följt med, men nu blev det inte så. Vilket jag tycker är tråkigt för det var ritkigt längesedan jag träffade henne nu känner jag! Men men vi har ju faktiskt hela sommarlovet på oss att träffas och hitta på nått galet!   

Iallafall så ska vi kolla på Insidious, en ritkigt läskig film som jag har fattat det som iallafall, vilket passar mig alldeles utmärkt! Nu ska jag ringa några samtal och sedan möta upp tjejerna och ta halv 8 bussen in till stan!

Ha en trevlig kväll!   






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0