I always get what i want

Hej!

Idag vaknade jag sjukt tidigt, så vid 11 åkte jag och mamma upp till mormor och solade på hennes altan, skit varmt var det, kändes verkligen som om man var utomlands! Efter att ha solat till typ 1, var vi rastlösa och åkte till allum, för att kolla bikinis, eftersom jag inte köpt någon ny sen 2 år tillbaka! Så tyckte änna att det var dags.
Fick även med mig en bh och ett halsband hem också, najs!

Nu har jag precis duschat och ska väl försöka ta mig hem till johanna så fort som möjligt.
Sedan blir det lokal fest i Sötorpa med lite gott folk!

kommer antagligen ta bort bilden snart, när jag insett hur ful den är
så passa på att kolla! haha

Jag känner mig btw rätt vågad som köpte en gul bikini!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0