Hata är ett starkt ord, men jag tycker verkligen inte om dig

Hej!

Fyfan vad jag hatar att vara sjuk, feber, illamående, ont i halsen, förkyld och hosta, kan det bli värre?
Nej skulle inte tro det! Iallafall bestämde jag mig igår för att träffa mina tjejer iallafall, så vi gick hem till felicia och bakade kladdkaka, jag johanna johanna och alice! Sedan satt vi i hennes stuga och kollade på halva "Ciao bella" och snackade allmän skit, sånt som vi tjejer brukar vara bra på! Vid 12 fick vi för oss att gå ut, men det slutade med att alla gick hem, för att det var så äckligt väder ute!

Idag när jag vaknade upp trodde ja helt seriöst att jag skulle dö av hosta, kunde verkligen inte andas! Så jag har legat i sängen/soffan hela dagen! Men även fast jag känner mig kass, så tänker jag inte sitta hemma ikväll, det är ju sommarlov förfan!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0