Gött häng med ghetto släng

Godmorgon!

Känner att jag vaknade lite sent idag och när jag var klar med min frukost var klockan redan halv två, jag fattar inte ritkigt hur tiden bara kunde flyga iväg sådär. Men eftersom vädret inte är speciellt fint så är det ju ingen bråska med att komma ut i solen iallafall!

Dock kände jag den ångesten igår, därför gick jag upp klockan 9, och bestämde direkt med Alice och Johanna att vi skulle åka till havet. När vi väl kom in till Göteborg vid 12 tiden var det ganska molningt och mulet där, så vi tänkte att vi lika gärna kunde åka tillbaka till landvetter och lägga oss vi sjön, där det iallafall var fint väder. Så vi gick och köpte lite gott på ica, och drog oss ner till sjön, där vi hängde tills klockan var halv 5! Riktigt mysig dag tycker jag! På kvällen däremot hände inget speciellt som vanligt, Vi satt och sjung vid ett dagis vid församlings hemmet med lite gott folk.



Riktigt ful bild, men vi bjuder på den!


Underbar dag!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0