Give me what you got!

Hej igen! :D

Att komma hem idag var inte alls så gott som jag hade tänkt mig, det första pappa säger när jag sätter mig i bilen är att vattnet är avstängt. Det var tydligen något dom skulle fixa och då var dom tvugna och stänga av det. Så jag som var riktigt sugen på en lång dusch fick ju ta och släppa den tanken! Att gå på toa var inte heller att tänka på eftersom man inte ens kunde spola, kan det bli värre? :O

Vattnet skulle komma senast 20.00.. tror ni det har kommit tillbaka än eller? Nej självklart inte! Så min kväll får spenderas inne idag, för jag tänker verkligen inte gå ut sån här! Så nu ska jag väl antagligen sitta här hela kvällen och ruttna! I morgon blir det stan med Alice och Johanna å, blir nog trevligt! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0