En gång i tiden var du min

Tjingeling! :)

Jag känner att det där med uppdatering idag inte gick så bra, kan vara för att jag inte riktigt vaknat än! Mitt huvud är fortfarande kvar i drömmen, medans min kropp är vaken typ! Iallafall kommer jag inte kunna blogga på drygt en vecka, eftersom jag och Alice åker om ca en timma till Grebbestad! Visst, jag kan säkert slänga in en mobil blogg någon gågn då och då, men hur roliga är dom då? ;)

Midsommar igår var faktiskt trevligt! Vi började hemma hos Felicia med goa människor, det vill säga Jag Bella Natha Johanna Johanna Alice Danielle Rikard och Robert, sedan kom även Wall och Robin med! :) Vid 22.00 tog vi bussen upp till PQ där vi var nästan hela kvällen/natten, visserligen slutade allting hemma hos Max, men där var vi inte länge alls.. Det blev änna lite kaos i slutet!

Om man sammanfattar allt, så var kvällen ganska mysig! :)


Jag och Linn bråkar som vanligt! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0