Desperata hemmafruar!

Godmorgon, eller något i den stilen!  

Jag ligger iallafall fortfarande kvar i sängen, även om jag vaknade halv 11. Vet inte varför jag ligger kvar, men det känns verkligen ovärt att gå upp på något sätt. Jag trivs bra här med desperate housewives och facebook!
Eftersom att det är sånt kasst väder idag (har vart nästan hela veckan) så pratade jag och alice om att kanske gå på bio eller något idag, och Johanna tyckte att det verkade som en bra idé, så kanske blir bio lite senare idag, alltid något att se fram emot?    Jag som älskar skräck filmer tänker dra med dom på den läskigaste av dom läskiga, haha!

Nu ska jag börja på mitt 6 avsnitt av desperata hemmafruar för idag, snacka om att inte ha något liv för tillfället!
Jag bloggar mer lite senare när jag har något vettigt att komma med!   
Ha det bra så länge, puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0