101 kvinnor

Godkväll! :)

Känner att det inte blev så mycket bloggning idag, även om jag faktiskt inte har gjort något speciellt alls! Jag har helt enkelt inte orkat sitta vid datan bara. Snäll som jag är, har jag faktiskt äntligen åkt upp och tittat på Linns häst, som jag har lovat ett antal gånger.. vet inte riktigt vad jag ska säga, fin häst? ;) Nja, jag vet inte, jag tycker inte om hästar så värst mycket, men jag antar att jag måste tycka om denna, eftersom jag faktiskt är delägare!

Just nu sitter jag och kollar på 101 kvinnor som går på tv11, helt random satte jag mig vid tv:n klockan 22.00 och såg att filmen började precis då, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde kolla på den! :)

Imorgon är det midsommar för er som missat det, Jag Alice Natha Bella Felicia och Johanna ska till en kille Alice känner, tror att Robin och Wall hänger på oss också, riktigt kul ska det bli! Nu gäller det bara att hitta rätt kläder, vilket inte alltid är så lätt när man heter Matilda wing ska ni veta! ;) Men det löser sig antagligen.



Handlade med mamma förut, blev en del! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0