Vamos a la playa

Tänkte visa er vad jag köpte igår, bara för att jag har lite tråkigt och väntar på bättre tider! haha :)

En ganska ball byxdress för 50 kronor på rean, så jag tänkte.. varför inte?
Kan vara snyggt till klackar och kavaj! ;)


Ett skärp för 20 kronor, också ganska värt!


Söt klänning från H&M för 149 kronor, riktigt snygg färg om man är brun med! ;)


Lite oversize linne, men inte överdrivet, jag och Alice var bara tvungna att ha detta linne,
så vi köpte det även om det inte var rea på det, Gina tricot 149 kr! :)



Min mascara var slut, så var ju tvungen att köpa en ny, och denna ser ganska okej
ut på reklamen iallafall! ;)


Det var det, nu ska jag ringa Alice och tjöta, puss!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0