Turkiet

Godkväll :)

Allt jag vill just nu är att sova, så att denna jobbiga dagen kan vara över! Det har verkligen vart en riktigt tråkig dag idag asså! Men nej, självklart kan jag inte sova, eftersom att jag råkade somna i 2 timmar förut i brist på någonting att göra (somsagt, väldigt tråkig dag) Mitt ända smarta val jag gjort idag var att gå/springa backarundan efter maten! Kändes verkligen riktigt skönt, längesedan jag rörde på mig så mycket, haha! ;) Aja, efter det tog jag ju mig denna tupplur som jag verkligen inte skulle gjort, för nu sitter jag här, och vet inte riktigt vad jag bablar om, men det är skit samma, för jag kan ändå inte sova!

Det jag skulle komma fram till var faktiskt att jag ska åka till Turkiet på lördag, vilket känns skit bra! :D
Det var nästan 1 och ½ år sen jag var utomlands, och då var jag i Grekland! Men ja, det ska bli kul att komma utanför svergie igen, och bli ännu brunare! ;) Det känns också bra att komma bort från verkligheten lite igen, i Grebbestad var det samma sak, jag mådde så jäkla bra hela tiden, men så fort man kommer hem, börjar man tänka på dom där "dåliga" sakerna igen.. men jag är glad ändå! :)

Nu ska jag kolla klart på någon skit på tv:n sen tejpa fast ögonlocken, för då kanske jag lyckas somna ändå! ;)


Jag den 9 april 2011, om ni ville veta, jag skulle åka och dansa, och hade väl
lite tråkigt innan kanske?






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0