True story

Jag vill så gärna tro på  att folk kan förändras, ja iallafall till det bättre! Och jag har nästan inbillat mig själv att man kan det! Tills någon bevisar mig motsattsen helt.. Då märker man verkligen att "Jag har förändrat mig" inte betyder något mer än att få en andra chans, och även om dom får den andra chansen är dom precis som dom alltid vart, fast dock inte i början, när dom fjäskar tillbaka sig in i ditt hjärta! Men true fact, en männsika som föds med en personlighet, och växer upp med den, kommer aldrig kunna ändra på den eller få bort den helt, så är det bara!

Jag har så många gånger gått på "jag har förändrat mig helt!" repliken och tro mig, det var inte sista gången heller, men från och med nu ska jag se till att personen som säger det, verkligen menar det! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0