There is no limit!

Godmorgon alla söta! :)

Idag vaknade jag först klockan 05.00 och var jätte pigg! Jag kollade inte ens på klockan utan jag tog förgivet att klockan var runt 10-11 någonting, så jag gick upp och tänkte göra lite frukost när jag råkar se klockan på väggen i köket, och ser att den är 05.10.. då fick jag lite panik och gick och la mig i sängen igen! ;) Efter några timmars mer sömn är jag iallafall vaken nu, och självklart kollar jag på pretty little liars, Ovanligt va?

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag uppdaterar mig senare när jag vet vad jag ska göra! puss


Jag saknar mitt bruna hår en aning faktiskt.. blir nog att slänga i en brun färg till vintern! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0