Something's going on

Godmorgon! :)

Jag vaknade av att jag hade jätte ont i magen, och blev jätte deprimerad och kände att det skulle förstöra hela min dag haha, efter typ 2 mintuer ringde Johanna, och då glömde jag av det lite,men direkt när vi hade lagt på kom det tillbaka igen.. så idag blir det väl att ligga framför tv:n med massa ipren kroppen och en värme dyna på magen, Jag hatar mensvärk! :(

Det blev faktiskt allum igår, jag frågade vad Alice gjorde och hon svarade att hon var påväg till allum med sin mamma, som om vi läste varandras tankar! Så det blev så att jag också åkte dit. Det är ju verkligen rea överallt.. dock köpte jag bara en byxdress på rean och allt annat "utan för rean" menmen.. ganska nöjd med det jag köpte ändå! ;)

Nu ska jag kolla på "Pretty little liars" som är en serie som går på tv 3! puss


Jag och Johanna förra året, när vi var i Kungshamn och hälsade på Daniella! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0