Smögen

Hej! :)

Förlåt för kass update det senaste, men jag har gjort så mycket så jag har inte riktigt hunnit med att blogga! Och jag kan inte påstå att jag kommer bli bättre nu heller, eftersom att jag alice och felicia åker till smögen idag, och ska stanna där tills på onsdag/torsdag! Men lugn, lite mobil uppdateringar ska ni få! ;)

Igår var vi iallafall hos Oliver med lite gott folk, riktigt trevligt faktiskt! :) Dock så somnade jag inte fören klockan var typ 7.. men så är det ibland! jaja, nu har jag iallafall packat klart och sitter och väntar på att vi ska åka, känns som vanligt som om man har glömt något.. men får hoppas på att den känslan inte stämmer! ;)

Alice jag och Oliver! :)


jag och Lollo! :)


Jag och bruuuuudarna, lite efterblivna! ;)


Fellan! ;)


En bild vi skrattade ganska mycket åt, lilla linus! haha :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0