Smile like you mean it

Hemm igen! ;)
 
Egentligen har jag lite bråttom, måste hinna med bussen som går om en timma, men jag slänger in ett litet inlägg och lite bilder från dagen iallafall! Somsagt gick jag och Alice ner till sjön, påvägen ner mötte vi även Bergman Sebbe Mikael och Tobbe, Felicia Amanda och Penni kom med ner lite senare! :)

Vi solade och "badade" och hade det mysigt! Senare kom Wall och Robin ner en stund med. Allt slutade med att jag och Alice fick våran älskade pizza tillslut, och sedan gick jag hem och duscha, nu ska jag sminka mig osv, sedan drar jag och tjejerna upp til Linus! :)





Gott folk! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0