Let it rain over me

Hej, eller godmorgon för min del! :)

Just nu sitter jag i min säng och har precis kommit hem från Alice, känner att detta kommer bli en lång dag, för det första är jag jätte trött och för det andra har jag verkligen vaknat på fel sida! Men en possitiv sak är väl att jag hade jävligt roligt igår! Somsagt var vi hemma hos Linus, där det var massa blandat folk eftersom hans bröder också hade folk hemma. Känner att det var riktigt trevligt att umgås med lite annat folk man inte brukar umgås med, eftersom att det är ganska lätt att tröttna på att alltid umgås med samma gäng!

Eftersom sista bussen gick halv 2 var vi tvugna att ta den, jag hade faktiskt gärna stannat en stund till, men samtidigt ville jag hem (till Alice) ;) Nu ska jag packa alla mina saker och sedan åka till min pappa, som jag inte träffat på skit länge, så det ska väl bli trevligt, inte bott där på nästan hela sommaren, så det kanske är på tiden jag är där ett tag!
Blir oftast att jag är hos mamma för att jag är så lat och inte orkar packa, och så är det mycket närmare till allt här i från.. (fan vad töntig jag låter, pappa bor 7 minuter här i från)

Puss!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0