Knep och knåp

Godmorgon eller Godförmiddag kanske jag ska säga? :)

Min morgon har vart lite speciell.. eller egentligen inte, jag vaknade av att jag drömde någon slags mardröm när klockan var 9, så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och äta frukost. Så det gjorde jag, efter det gick jag och la mig igen, efter att ha bestämt mig för att inte åka till stan med Nathalie och Johanna.. i brist på pengar! (Något som är ganska grymt var att jag fick mitt studie-bidrag i Juni, även fast jag inte vart i skolan en enda dag i Juni) Men iallafall, så ska jag ju spara lite pengar nu! Så jag gick och la mig i sängen igen, och somnade till musik i öronen, förstår inte riktigt hur jag kunde göra det, men det gjorde jag, sedan vaknade jag av en mardröm igen(!!) Förstår inte riktigt, samma dröm tycks förfölja mig om och om igen eller något! Iallafall så kollade jag på klockan och då var klockan 2.. hatar att vakna mitt på dagen!

Sedan dess har jag iallafall suttit och pillat med designen.. blev inte nöjd så ska försöka hitta någon annan eller ändra lite saker, vi får se! ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite smått! Kanske dags att ladda system kameran och ta lite bilder? Det var ett tag sen nu!

efterbilven tjej! ;)



Lindberg - En Göteborgblogg

sv; haha okej, inte jag som förlorar på det! :)

2011-07-04 | 17:43:01 | http://tobiaslindberg.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0