Kärlek är som vänskap utan vingar

Hej goingar! :)

Jag erkänner, jag är kass på det här med att blogga, igår hann jag faktiskt inte slänga in ett inlägg innan jag drog, och jag tänkte på det hela kvällen att jag skulle gjort det, menmen det får bli nu istället! ;)

Igår tog jag Johanna Alice Felicia Amanda och Penni halv 8 bussen upp till Matte där Lollo skulle ha "tjej middag" där uppe var även Natha Bella Eleonor Johanna Otto Linus och Richard! Vi åt gott och hade trevligt, jag och några andra tjejer tog även en tripp ner till Simon som fyllde 18. Vi halv 2 tiden hämtade Johannas mamma oss, för vi kände att vi var trötta och ville hem haha.. men förövrigt hade jag en riktigt go kväll! :D

Såhär såg jag ut igår kväll, tyvärr hade jag inte tid med att vara seriös eller att hålla
mobilen stilla, haha! ;)




Anonym

mmh, tack för att jag också var med ja.

2011-08-01 | 00:42:46 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0