Just nu är falsk kärlek bättre än ingen alls

Godkväll och godnatt, i morgon åker jag till Turkiet, tror planet går 8, och vi ska åka här i från vid 6! Så det kommer inte bli så mycket mer bloggande än det här. Känns lite tråkigt nästan, men om jag hittar en data där nere så lovar jag att uppdatera lite! :) Kanske gör några tidinställda inlägg med om jag får tid över i morgon.

Mitt humör just nu är nämtligen inte på topp av personliga anledningar, men jag har ändå haft en toppen kväll med Alice och Fellan med lite grönsaker och dipp, jordgubbar och dans! ;)

Nu ska jag faktiskt sova, ska ju upp tidigt i morgon, ha det toppen nu i sverige, och festa lite för mig med är ni snälla! puss på er

Mamma har smygfotat mig när jag sitter vid datan och ser alltmänt
fet ut, tror jag var lite varm eftersom jag tagit av mig min byxdress halvt! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0