Ju mer dom spottar på oss, destu snabbare kommer vi att blomma

Hej! :D

Jag har haft fullt upp med att lägga fram vad jag ska ha med mig i morgon och att ladda ner musik till iphonen hela morgonen, så jag har inte riktigt hunnit med att blogga! Men ni klarade nog er fint utan mitt "godmorgon" inlägg, haha! ;) Jag ska snart gå fram till bibiloteket och låna en bok att ha med mig till Turkiet tänkte jag, för det känns som om det är ända gången jag kommer kunna koncentrera mig på att läsa, och verkligen orka med det!

Ikväll ska jag träffa tjejerna och bara chilla, eftersom jag måste hem tidigt! Egentligen skulle jag kanske åkt till kungsbacka och festa loss med dom.. men det var innan jag visste att jag skulle åka.. lite tråkigt att det inte blev av ändå! :(

Nu ska jag skynda mig fram till centrum, eftersom det stänger 15.00, hörs senare puss!


Felicia och jag! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0