Jag kallar detta mitt hem, men jag känner mig inte hemma

Hej igen! :D

Nu är jag hemma från stan, blev visst att vi stannade lite längre eftersom vi kom på att det var Partille cup nu i Göteborg! :) Så efter att vi hade tagit en is latte och strosat runt på stan lite, gick vi och satte oss och kollade på "handboll" blev kanske inte så mycket handbolls kollande, men trevligt hade vi! Efter ett tag kände vi att det blev jäkligt varmt, så vi försökte hitta en klänning eller ett par shorts för ett rimligt pris! (Eftersom vi båda hade jeans på oss;)) Vi letade faktiskt ganska länge, men vi hittade inte direkt något som föll oss i smaken, Så vi bestämde oss för att sätta oss och äta istället, vet inte riktigt vad stället hette, men vi åt iallafall bakad potatis med skagenröra, gott! Efter det gick vi tillbaka till Heden, och mötte Johanna! :) När vi suttit där ett tag började det ös regna, så vi drog till donken och köpte glass, och satt där och tjötade ett bra tag om allt mellan himmel och jord, precis som förr i tiden! Riktigt mysigt var det.

Runt 7 tog vi bussen hem, och nu sitter jag här, ska snart äta lite och kanske senare gå ut igen och träffa mina flickor!


Sötaste Daniella!


Jag och Johannis! :)


Mina underbara tjejer igår, när vi var påväg till ica för att köpa gott och träffa wall! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0