I won't tell anybody that your voice is my favourite sound

Godkväll mina kära! :D

Jag kom nyss hem från staden med mina goa små töser, jag känner att jag är på riktigt bra humör just nu, vilket känns redigt skönt! :) Fråga mig inte vad vi gjort idag, vi har strosat runt lite överallt, kollat partille cup, ätit sjukt go mat och efterrätt på Jensens, och bara haft roligt! Riktigt roligt att umgås med både Daniella och Lovisa, som jag vanligtvis inte brukar göra, och självklart lika kul att umgås med Johanna och Alice, även om vi träffas drygt varje dag! ;)

Efterrätt på Jensens :)



Johannis!


Goa brudar! ;)


Rock'n roll baby!




Några snygga hollänska pojkvar vi träffade! ;)



Vi gick loss lite vid bussen sen när vi väl kom till Landvetter!






Jag tycker om oss! :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0