Home sweet home

Hej!

Just nu är jag riktigt irriterad, för jag skrev nyss ett jätte långt inlägg om hur vi hade haft det i Smögen och vad vi hade gjort varje dag och liknande, men tror ni inte jag råkar radera allting jag har skrivigt, när jag precis är klar då eller? Usch vad sur jag blir på mig själv ibland! :( Men iallafall kan jag säga såhär jag har haft 4 extremt mysiga och roliga dagar med 3 super goa tjejer! Vi har verkligen gjort det bästa av situiationen helt, och även om vi har haft 2 regniga dagar hade vi riktigt trevligt iallafall! Eller vad säger ni, allt fixas väl med målaböcker, pennor, film och musik? Vi får aboslut inte glömma allt godis vi fått i oss på köpet heller! ;) Jag kan säga en annan sak med, jag vill verkligen inte vara hemma i tråkiga landvetter, jag hade lätt kunnat stanna en vecka till, Smögen är verkligen sommarens "stad".

Det rengade i måndags, då passade vi på att besöka en Outlet som låg lite längre
bort på vägen, det kan ha varit det roligaste stället jag varit på, det fanns verkligen allt
från godis till strumpor!




köpte dessa snygga tatueringarna där, haha! ;)


Söta tjejer som målar i sina målaböcker!


Shopping!


Mys!




Jag fick lite ryck.. haha! :D




Nu ska jag kolla på Pretty little liars som jag saknat så mycket! hihi :D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0