Hemma!!

Hallå alla snygga!

Nu är jag äntligen hemma efter en riktigt varm bilresa, med mycket mysig och lite sömn! Samtidigt som det känns skönt att komma hem, känns det jäkligt konstigt och tråkigt att lämna Grebbestad/Tanumstrand! Men antar att det kommer lösa sig nu när vi är hemma, och får träffa alla underbara männsikor som man faktiskt saknat på en vecka! Man är så van att träffa alla tjejerna minst 5 gånger i veckan.. och nu har man inte träffat dom någonting. Iallafall så ska jag packa upp mina saker nu, äta lite och hoppa in i duschen, för sen blir det inga lugna puckar!

Bloggar lite senare, skulle bara medela er om att jag var hemma!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0