Godmorgon världen, vilken underbar dag, säg vart går färden, vart åker vi idag?

Ja somsgt, Godmorgon allihoppa! :)

Och ja, jag jag tänker precis som ni, vad fan gör jag uppe nu? Det är frågan! Haha nej men jag kunde verkligen inte sova igår, så jag gick och la mig i soffan och kollade på tv, och självklart somnar jag där! Och för er som inte vet det är vardags rummet brevid min mammas rum, och hon skulle ju jobba idag, och väckte mig vid 7.. så jag har faktiskt vart vaken ett tag! ;)

Men det jag tänkte skriva var att jag tycker det är liite tråkigt att Kissie åker til samma ställe i Turkiet där jag var, nu när jag åkt hem, haha! :D Hade ju vart kul att se henne irl eller vad man ska säga! Se om hon var lika smal då, hade lika stora bröst osv.. lite segt!

Nu ska jag äta nått och sedan kanske försöka sova lite? puss!

såhär
snygg är jag förtillfället..



Julia

använder du olja när du solar och vilken i så fall? du har en sån fin bränna!!

2011-07-18 | 11:32:58 |
matilda

Nej det gör jag faktiskt inte, gjorde det förr, hawaiian tropic du vet! men nu har jag bara vart i turkey, haha!

2011-07-18 | 14:04:20 | http://hannamatildas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0