Girls fall like dominoes

Godmorgon! :D

Måste börja med att säga, jävlar vad dagarna går fort! Känns som om dom bara flyger fram, visserligen kanske det är så när man faktiskt gör något och inte bara sitter hemma, men ändå! Idag blir ännu en dag i stan med Daniella Lovisa Johanna och Alice. :) Vi skulle egentligen ta 1 bussen in, men jag har lite saker och göra här hemma, så jag ska ta en senare buss. De andra skulle gå i stan och lite sånt innan, och eftersom jag inte har några pengar (nu ljög jag, jag ska spara pengar ;) ) så kan jag lika gärna komma lite senare!

Killarna vi mötte igår ville att vi skulle komma och vara "Cheerleaders" på deras match idag, så vi tänker åka dit och heja på dom vid 4! Spännande spännande ;)

Måste säga att mitt hår har blivit myckert ljusare nu än vad det var när jag precis
hade färgat det, me like!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0