Everything happens for a reason

Hej igen! :)

Jag hade inte riktigt tid att skriva mer igår, men jag hade iallafall en trevlig lördagskväll tillsammans med alla tjejerna och annat gött folk, även om allt inte är på topp mellan alla just nu så gjorde vi det bästa av situationen, vilket jag tycker var bra! :) Mitt humör går just nu i toppar och dalar men det finns väl inte så mycket att göra åt det. Iallafall så tröttnade jag Felicia och Wall vid 02.00 och gick hem och sov! Blev väckt av Alice vid 12 idag, som frågade om vi ville med och käka pizza, och självklart gjorde vi det, sedan blev det film hela dagen hemma hos felicia med Amanda Alice Felicia Otto och Christoffer, det var mysigt även om det blev mer snack än film kanske, hehe! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på "Systrar i jeans" som går på tv3 just nu! Ha det gott, puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0