Efter solsken kommer regn

Hej, och förlåt för riktigt kass uppdatering under går dagen, men som ni kanske förstod med mitt tidigare inlägg, så var jag inte den gladaste människan på jorden kanske!

Men min gårdag bestod iallafall utav en tripp till allum, där jag ändå kom hem tomhänt.. och en ganska chill kväll med tjejerna och lite annat mysigt folk hemma hos Oliver! Kvällen slutade med att jag och Alice satt mitt på vägen vid sjön och snackade, tills en katt kom och skrämde oss! ;) Sedan gick vi hem och sov, haha!

Jag innan spontan åket till allum, riktigt snygg poose måste jag säga!


Alice och Lisa hos Oliver! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0