Borta bra, men hemma bäst?

Godmorgon! :)

Jag känner att det inte är någon idé att skriva ut vad jag och Alice har gjort varje dag nu denna veckan, men kan sammanfatta allting i bilder! Somsagt så har vi haft en riktigt bra vecka med sol och bad!

Första dagen

Andra dagen, dåligt väder så vi tog en tripp till Strömstad! ;)

På kvällen blev det jätte bra väder, så vi satte oss på ett berg
och hade det riktigt mysigt! Träffade även en dansk snygging med! ;)

På Tisdagen var det ca 30 grader ute, riktigt gött! Henrik kom även upp
till oss!




På onsdagen åkte Henrik hem, och jag och Alice var verkligen helt crazy,
vi solade hela dagen och måste fått nått slags solsting eller något, för hela eftermiddagen
låg vi i soffan och skrattade åt oss själva ;)

För er som inte ser det, är det min kropp och Alice huvud, detta skrattade
vi åt resten av veckan! Men dock verkar det bara som om vi tyckte att det var roligt! :(


Alice kropp, mitt huvud! ;)

Alice brände sig visst lite..

och med med, fast i ansiktet! :(

På torsdagen blev det ännu mer solning.. som vanligt!


Lika så fredagen

Kvällen blev lite mer fartfylld kanske! :)





Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, även om jag har så många kvar!
Men en helt amaaaaazing vecka har vi haft iallafall! :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0