Big booty bitches, We don't want no skinny bitches

Hej igen! ;)

Igår blev det en rätt udda kväll, det började med att vi åkte husbil till partille, där allt sket sig ändå, blev lite sura miner, men vem fan bryr sig egentligen, vi hade nog inte haft speciellt kul iallafall! ;) Så vi tog bussen till stan för att kanske hitta något man kunde göra där, dock gick det inte som planerat då heller, så vi bestämde oss för att åka hem till lilla landvetter igen! När vi äntligen kom dit gick vi till Kevin, vilket kändes skönt eftersom jag har "krypavstånd" hem, som mamma sa igår! Det var faktiskt ganska roligt där, även om vi inte riktigt brukar umågs med det folket längre, var det kul att göra det igen! Så kvällen var helt klart värd! :)

Jag innan kvällen började!

Alice och Otto! :)

Johanna! :)

Johanna, Felicia och Adde, grymt snygga måste jag säga! ;)

Me and my bitch!




Livsnjutaren, A

det är inte så att du blev lite inspirerad av min dans i lördags som gav dig denna underbara rubrik? ;)

2011-07-05 | 22:36:45 |
Matilda

Haha, i guess so! ;)

2011-07-06 | 12:27:02 | http://hannamatildas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0