Be Twisted

Tja! :D

Just nu sitter jag i min säng med Alice, vi ska snart åka in till stan och kolla present åt Alice mamma, kanske hittar något annat roligt samtidigt, även om det där med pengar inte är riktigt min grej för tillfället! ;) Igår gjorde vi absolut ingenting, vi kom hem vid 9 på morgonen och sov i stort sätt bort hela dagen, vid 6 hoppade jag in i duschen och sedan gick jag nästan och la mig igen! Vid halv 9 tog vi bussen till stan och satte oss på avenyn och fikade, myyysigt! :) Vid 11 åkte vi tillbaka till landvetter och drog till Johan en stund, efter ett tag tröttnade vi lite på det, så vi tog en liten promnad runt vårt kära landvetter!

Nu hinner jag inte skriva mer, hörs senare puss på er!





Niles

Hur har dagen varit hittills?

2011-07-21 | 15:10:15 | http://dirtyhome.blogg.se/
Anonym

2011-07-21 | 15:36:16 |
william

Vad tycker du om mina Sloth bilder:D?

2011-07-21 | 15:36:28 | http://cookieboy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0