All min kärlek får du bära

Godmorgon vänner! :)

Nu sitter jag här igen, lika tidigt som igår! Idag vaknade jag helt av mig själv när klockan var halv 9, och eftersom jag lovade mamma att städa idag, samtidigt som jag lovade tjejerna att dra med till stan med dom, så tänkte jag att jag lika gärna kunde hinna med båda, så jag satte igång och rensade min gaderob direkt! Och nu sitter jag här och är nästan helt klar med rummet och mig själv, haha. ;) Vet inte om det blir så mycket shoppande idag, eftersom jag somsagt ska spara pengar, men blir väl antagligen lite fika och partille cup kollande! :)

Eftersom det var så otroligt varmt med jeans igår, så tog jag på mig min älskade byxdress, love it! ;)
Nu ska jag borsta tänderna och sedan packa ner allt jag ska ha med mig och gå till bussen, hoppas ni får en trevlig dag i värmen! puss







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0