Vi är kungar ikväll

Gårkvällen var somsagt as najs, jag älskar att träffa nytt folk, speciellt när man träffar nytt folk med sina gamla vänner haha! :) Vi tog iallafall 9 bussen till Öjersjö, och mötte upp Bellas classmates och Fredrik som visade oss vägen till Lokalen. Lokalen var faktiskt skit mysig, så mycket bättre än Landvetter äckliga lokaler. Kan ju säga att jag hade så jävla ont i fötterna när vi gick till bussen vid 2, eftersom vi verkligen dansade hela kvällen, non stop typ! Men inget mig emot, eftersom jag faktiskt innerst inne älskar att dansa! ;)

Beskriver kvällen med lite bilder!












Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0