This is me

Nu är det såhär att jag inte har haft någonting att blogga om idag, min fantasilösa sida har ännu en gång visat sig.
Iallafall så har jag inte gjort speciellt mycket denna dag, jag har träffat lite vänner, kollat på ett par filmer och skrivit klart mitt samhälls arbete, som blev på 6 sidor (2 sidor räckte) så känner mig rätt stolt faktiskt! ;)

Imorgon har jag studie dag, och tänkte åka in till stan och få lite julklapps shopping gjord. (Har inte köpt en ända julklapp än så längre) Men så lever man ju på studie bidraget så lär ju inte ha överdrivet mycket pengar kvar sen. Hoppas att jag kan fjäska in mig lite hos mamma och pappa sen, hehe! :) Nu tänkte jag kolla på Julkalendern eftersom att jag har missat den 2 gånger i rad nu.. dåligt matilda!


Jag saknar mina frisör tjejer!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0