Projektvecka

Hej! :D

Jag sitter just nu och myser framför tv:n med lite mackor och tända ljus. Fick sluta lite tidigare idag, så känns skönt att redan vara hemma, dock måste jag börja städa snart, vilket är mindre skönt! Idag började våran projekt vecka på plusgymnasiet, vilket innebär att alla i handels klasserna det vill säga 1or 2or och 3or sammarbetar och blir indelade i grupper så att man är blandade från alla årskurser, rätt trevligt faktiskt! Jag tycker själv att jag kom i en bra grupp, så jag är nöjd och ser fram emot veckan! Tycker däremot synd om dom som inte gjorde det, haha! ;)

Blev ingen uppdatering igår eftersom att jag från lördagen till söndagen som max 2 timmar, så var ganska trött om man säger så. Sedan åkte jag in och kollade på min dansuppvisning. Blev lite blandade känslor där, skönt att inte vara med men ändå tråkigt, aja om jag fortsätter nästa termin tänker jag iallafall köra sten hårt!! (har inte bestämt mig än, velig tjej) Nu ska jag kolla på O.C, puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0