Plugg, plugg, plugg

Hallå igen! :)

Jag somnade så himla gött i soffan förut, så vaknar jag av att pappa ställer fram pannbiff och potatismos framför mig och säger "Ät, men vi har ingen ketchup" haha! Efter att ha ätit gick jag direkt upp och satte mig i sängen under täcket med datan och började skriva på min naturkunskap, och lite på samhällskuskapen. Jag vet att jag har sagt att våran skola är dålig och inte har nått plugg alls osv... men jag har kommit på att vi har ganska mycket plugg ändå, bara det att vi får så oerhört lång tid på oss att göra det, så man hinner liksom glömma av alla inlämningar. (Eller så är det bara jag som är snurrig) ;)

Imorgon är min dag verkligen fullbokad. Ska först ta mig till skolan, där vi ska ha ett dubbel pass med engelska (FML) sedan har vi en service lektion och sedan är det HELG! Efter skolan ska jag träffa Johanna och köpa solkort i frölunda, vilket vi skulle gjort för ett tag sen, men det blev aldrig av. Sedan ska vi träffa Marcus och fika. Mysig dag! Senare på kvällen blir det party party med alla mina fina flickor! Kan väl säga att jag mer eller mindre ser fram emot helgen! :)


Jag och min fina vän på nyår :) (Nästan ett år sedan nu!!)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0