Old is the new thing

Hallå mitt i natten, jag hittade lite små snygga bilder på mig och några vänner för ett antal år sedan. Tänkte faktiskt vara så snäll och dela med mig utav några, så titta och njut (eller inte) ;)

Jag och systeryster, tror att jag gick i 7-8:an här.


Alice, under våran fjortis period (Dock så var hon aldrig fjortis, utan vi sminkade oss alltid
bara överdriver mycket när vi träffades
) ;)


Midsommar 09!


Sommaren 09! :)


Denna bilden vet jag att både jag och Alice bjuder på, snacka om smala brudar!


Grebbstad 09


Grebbestad 09


Räcker så tror jag, godnatt på er mina söta små läsare!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0